אינפיניטי מציידת את ה-Q60 בטכנולוגיה היברידית מפורמולה 1 בכדי לייצר 563 כ״ס ולהתחרות בעתיד ב-M4 של ב.מ.וו.
המכונית המאיימת למראה הזו, המבוססת על ה-Q60 קופה של אינפיניטי, יכולה להיות התשובה של אינפיניטי לדגמים כגון ב.מ.וו M4 או אודי RS5 וזאת בזכות שימוש בטכנולוגיה היברידית של מכוניות פורמולה 1.
בכדי לייצר את אב הטיפוס הזה, העונה לשם Q60 Project Black S, אינפיניטי חברה לקבוצת הפורמולה 1 של רנו בכדי שזו תסייע לייצר ולהטמיע בדגם מערכת היברידית בהשראת מערכת KERS שבמכוניות המתחרות במרוצי פורמולה 1. בניגוד למערכת היברידית רגילה, מערכת KERS בפורמולה 1 לא נועדה לחסוך בצריכת הדלק אלא לאפשר תוספת כוח רב לזמן קצר, מה שמתאים מאוד לנהיגת מסלול.
המערכת כולל סוללה קטנה בקיבולת של 4.4kWh עם יכולת פריקה מהירה (זרם גבוה במיוחד), מערכת לניצול אנרגיית הבלימה לטעינת הסוללה ומגדשי טורבו חשמליים עם מחליפי חום במערכת הפליטה המנצלים את האנרגיה של הגזים החמים הנפלטים מהמנוע לטעינת הסוללה. המערכת הזו מסייעת למנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו שבדגם, המוכר מה-Q60 הרגילה אך כאן עם מגדשי טורבו חשמליים, בהספק מרבי של 405 כ״ס ומומנט מרבי של 48.4 קג״מ.
המערכת ההיברידית מסוגלת להוסיף בעת הצורך 163 כ״ס להספק כולל של 568 כ״ס. אינפיניטי לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים, אך היא מציינת כי לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של ״פחות מ-4 שניות״, זאת לעומת 5.0 שניות של ה-Q60 ללא מערכת ה-KERS.
מעבר למערכת ההיברידית, הדגם זכה בנוסף למערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום קרמיות משולבות בקרבון, כיול קיצוני יותר למתלים ואפשרות שליטה מלאה על מערכת ה-ABS, בקרת היציבות ובחירה מבין שלושה מצבי פעולה למערכת התגבור החשמלית.
כפיצוי על משקל המערכת ההיברידית, חטיבת הספורט של רנו עשתה שימוש נרחב בקרבון חזק וקל משקל, הסירה את המושבים מאחור, התקינה מושבי ספורט קדמיים עם מסגרת קרבון ועוד. התוצאה היא מכונית במשקל של 1,776 ק״ג, תוספת של 24 ק״ג לעומת הדגם הרגיל.