אודי חושפת את דגמי 2025 המחודשים של ה- A3 ספורטבק TFSIe עם שתי מערכות הנעה היברידיות פלאג-אין חדשות בהספקים של 204 כ"ס או 272 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי מרשים של 143 ק"מ - כפול מזה של הדגם היוצא.
מערכת הפלאג-אין של ה- A3 ספורטבק החדשה משלבת מנוע 1.5 ליטר טורבו (TFSI evo2) יחד עם סוללה בקיבולת של 25.7kWh (נטו: 19.7kWh) ומנוע חשמלי בהספק של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ המשולב בתוך תיבת השישה הילוכים כפולת המצמדים של הדגם. זו אותה מערכת הנעה שכבר פגשנו במגוון דגמים בקבוצת פולקסווגן, כדוגמת הפאסאט החדשה, הקודיאק החדש ועוד.
מערכת ההנעה הזו זמינה בשתי גרסאות הספק: בדגם A3 ספורטבק 40 TFSIe למערכת הספק משולב של 204 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 35.7 קג"מ (150 כ"ס ממנוע הבנזין) כך שעם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.4 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. בדגם A3 ספורטבק 45 TFSIe למערכת הספק משולב של 272 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 40.8 קג"מ (177 כ"ס ממנוע הבנזין) וכאן זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.3 שניות ולמהירות מרבית של 237 קמ"ש. בשני הדגמים נסיעה חשמלית מלאה אפשרית עד למהירות של 140 קמ"ש.
הסוללה החדשה, בקיבולת כפולה מזו של הדגם היוצא, מאפשרת כאמור טווח נסיעה חשמלי גדול במיוחד של 143 ק"מ. בניגוד לדגם TFSIe היוצא, את הסוללה ניתן כעת להטעין גם באמצעות מטען DC מהיר בהספק של עד 50kW כך שטעינה של 10-80% אורכת פחות מ-30 דקות. גם הטעינה הביתית שודרגה משמעותית עם טעינה בהספק של עד 11kW במקום 2.7kW בדגם היוצא, כך שטעינה מלאה אורכת רק 2.5 שעות.
דגמי הפלאג-אין של ה- A3 זכו לכיול שונה למתלים בשל תוספת הסוללה הכבדה המותקנת מתחת למושב האחורי. לצד זה, דגם A3 ספורטבק 45 TFSIe החזק יותר ישווק כסטנדרט עם חבילת S-line הכוללת עיצובים ספורטיביים יותר לפגושים, קליפרים באדום, חישוקי "18 ועוד. כל השאר זהה כמובן למה שכבר פגשנו בדגמי ה- A3 המחודשים, שכבר משווקים בישראל.