ניסאן מספקת לנו הצצה אחרונה לקשקאי 2021 החדש אותו היא תחשוף בבכורה עולמית ב-18 בפברואר 2021. הקשקאי החדש הוא דור שלישי לקרוסאובר הקומפקטי המצליח של ניסאן והאח הקטן של האקסטרייל החדש שהוצג לפני מספר חודשים.
מה אנחנו יודעים עד עתה על הקשקאי החדש? אנחנו יודעים לספק לכם כי הדגם מסובב על גרסה משודרגת מאוד של פלטפורמת CMF של הדגם היוצא, קשיחה יותר ב-41% ומסייעת לדגם להפחית כ-60 ק"מ ממשקלו של הדגם היוצא. הקשקאי החדש גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא בזכות בסיס גלגלים שהתארך ל-2.66 מטר (תוספת של 20 מ"מ) ותוספת של 35 מ"מ לאורך ו-32 מ"מ לרוחב.
הקשקאי החדש ישווק בדגמי הנעה קדמית המצוידים במתלה אחורי מסוג קורת פיתול או בדגמי הנעה כפולה עם מתלה אחורי בתצורת רב חיבורי. ניסאן מדווחת כי מתלה קורת הפיתוח הוא מתכנון חדש המאפשר לשפר את הנוחות וניצול טוב יותר של מהלך המתלה ובנוסף, היא מדווחת על התקנה של מערכת היגוי חדשה שתספק משוב משופר לנהג.
בתחום ההנעה, הקשקאי החדש ישווק עם מנוע 1.3 ליטר טורבו המוכר מהדגם הנוכחי. מנוע זה יהיה זמין בשתי גרסאות הספק והוא נעזר במערכת מיקרו-היברידי 12V. מערכת הנעה היברידית e-Power תחליף בדגם את מנועי הדיזל שכבר לא ישווקו יותר עם הדגם. מערכת e-Power היא מערכת בה ההנעה מתבצעת בעיקר באמצעות המנוע החשמלי, לכן הוא גם חזק יחסית, ומנוע הבנזין משמש בעיקר לטעינת הסוללה או להזנה ישירה של המנוע החשמלי בזמן האצה חזקה.
בתא הנוסעים החדש נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 (מסך "7 בדגמי הבסיס), איכות חומרים גבוהה יותר, בידוד רעשים משופר, מושבים חדשים ונוחים יותר עם אופציה לעיסוי, מספר כניסות USB מסוג טייפ A וטייפ C, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, תצוגה עילית בגודל של "10.8, מערכת מולטימדיה "9 חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי עם עדכוני OTA באמצעות eSIM, תפעול קולי מתקדם באמצעות Google Assistant או אמזון אלקסה המאפשר שליטה מרחוק גם על מוצרי בית חכם, לרשות הנהג אפליקציה סלולרית המאפשרת נעילה/פתיחה מרחוק, איתור הרכב, הפעלה מרחוק של בקרת האקלים בדגם ההיברידי ועוד.
בתחום הבטיחות הקשקאי החדש יצויד במערכת הבטיחות המתקדמת ProPILOT של ניסאן, זו כוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה העושה שימוש במערכת הניווט והמצלמה הקדמית בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לתוואי או למצב התנועה בהמשך הדרך, ניטור שטח מת עם היגוי אקטיבי למניעת מעבר נתיב מסוכן ועוד ועוד.