פיג'ו מרחיבה את השימוש במערכת ההנעה ההיברידית שלה - HYBRID4 ומציעה כעת באירופה את ה-508HYBRID4.

פיג'ו 508 - עכשיו גם בגרסה היברידית HYBRID4

כבר לפני כשנתיים כאשר פיג'ו הציגה את ה-508 החדשה, היא הצהירה על כוונתה לייצר גרסה היברידית לדגם וכעת, פיגו מתחילה בשיווקה באירופה של ה-508 HYBRID4, ההיברידית הראשונה בעולם עם מנוע דיזל.

 

פיג'ו 508HYBRID4, היא המכונית השלישית בהיצע הדגמים של פיג'ו שעושה שימוש במערכת ההנעה ההיברידית החדשה שלה והיא מצטרפת אל ה-3008HYBRID4 ואל פיג'ו 508RHX.

 

מערכת HYBRID4, משלבת בין מנוע טורבו דיזל 2.0HDi בהספק של 163 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 37 כ"ס. ההספק הכולל עומד על 200 כ"ס והמומנט המרבי על 45.9 קג"מ. זה מספיק לביצועים של 9.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 209 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 27.8 ק"מ לליטר.

 

לרשות הנהג 4 מצבי נסיעה, חשמלי לחלוטין, אוטו-המערכת קובעת מי מהמנועים פועל, ספורט ו-4WD – שני המנועים פועלים במקביל באופן רצוף בכדי לספק הנעה כפולה.

 

מעבר למחירה הלא נמוך של ה-508 HYBRID4, כ-31,450 ליש"ט בבריטניה, גם תא המטען משלם את מחיר מיקום המנוע והסוללה והנפח קטן מ-515 ליטר ל-355 ליטר. ההבדל החיצוני היחידי בין הדגמים הוא כיתוב HYBRID4 מלפנים על הגריל ומאחור על תא המטען.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.