בחודש מאי הקרוב פולקסווגן תחשוף בבכורה עולמית את מתיחת הפנים לדור השלישי של הטוארג, שהוצג לראשונה בשנת 2018, ועד שזה יקרה היא מספקת לנו הצצה ראשונה אל מגוון החידושים להם זכה הדגם עם מתיחת הפנים.
מתחת למעטה ההסוואה נמצא פנסים ראשיים חדשים ומתקדמים יותר (HD LED Matrix) כאשר כל יחידת תאורה מורכבת מ-19,200 יחידות מיקרו LED המאפשרות לא רק עוצמת תאורה מרבית מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך אלא גם סימון את נתיב הנסיעה, הארה של הולכי רגל בצד הדרך, תמרורים ועוד.
מעבר לכך נמצא עיצוב מעודכן לפגוש הקדמי ופס תאורה לאורך הגריל המחבר את הפנסים הראשיים, מאחור נמצא חתימת תאורה חדש לפנסים וגם שם נמצא פס תאורה המחבר בין הפנסים ולראשונה בפולקסווגן, גם סמל מואר.
תא הנוסעים המעודכן, שנחשף במלוא הדרו, נותר עם עיצוב זהה לחלוטין לדגם הנוכחי והוא ממשיך להציע לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מערכת ראיית לילה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ענק בגודל של "15 ועוד. מערכת המולטימדיה זכתה למעבד חדש ומהיר יותר, ממשק גרפי מעודכן וכעת היא מציעה חיבור אלחוטי מלא לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
לצד זה פולקסווגן הוסיפה חומרי ריפוד רכים על דפנות הקונסולה המרכזית לריכוך נקודת המגע של ברכבי הנהג והנוסע בקונסולה. שקעי ה-USB שבדגם הוחלפו לשקעי טייפ C עם טעינה מהירה בהספק של 45W לעומת 15W בדגם הנוכחי.
הטוארג 2023 המחודש ישווק כסטנדרט עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה 4MOTION, כמו בדגם הנוכחי. היצע המנועים יכלול מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו בהספק מרבי של 335 כ"ס, מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בשתי גרסאות הספק של 230 כ"ס או 286 כ"ס (כמו בדגם הנוכחי).
מערכת הנעה נוספת היא מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין eHybrid של הדגם. זו ממשיכה להתבסס על מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו וכבעבר תשווק בשתי גרסאות הספק שונות: 381 כ"ס עם מומנט מרבי של 61.2 קג"מ בטוארג eHybrid הרגיל או 464 כ"ס עם מומנט מרבי של 71.3 קג"מ בדגם הביצועים טוארג R.
הסוללה בדגמי הפלאג-אין של הטוארג המחודש נותרה ללא שינוי על קיבולת של 17.9kWh (נטו:14.3kWh) כך שגם טווח הנסיעה החשמלי לא צפוי להיות שונה מזה של הדגם הנוכחי - 47 ק"מ.
המתלים בדגם, קפיצי פלדה או אוויר עם בולמים אדפטיביים, זכו לכיול חדש והדגם ימשיך להיות משווק עם מערכת היגוי אחורית ומוטות מייצבים אקטיביים.