2018 פולקסווגן ג'טה החדשה
פולקסווגן ג'טה החדשה.
2018 פולקסווגן ג'טה החדשה
פולקסווגן ג'טה החדשה.

הג'טה החדשה גדולה ומרווחת מהדגם היוצא, מצוידת במנוע 1.4 טורבו 150 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטו' עבור השוק האמריקאי.

 

פולקסווגן חושפת בתערוכת דטרויט את הג'טה 2018 החדשה, דור שביעי למשפחתית סדאן של פולקסווגן שבעבר הייתה פשוט גרסת סדאן לגולף אך בשנים האחרונות הג'טה הפכה לדגם עצמאי לטובת מיקוד בשוק האמריקאי (והסיני).

 

הג'טה החדשה מבוססת לראשונה על פלטפורמת MQB המודולרית של פולקסווגן והיא גדולה ומרווחת מהדגם היוצא, גם תודות לבסיס גלגלים ארוך יותר העומד על 2685 מ"מ לעומת 2652 מ"מ בדגם היוצא. עיצוב הדגם שואל אלמנטים עיצוביים אשר הוצגו עם הפולקסווגן ארטאון מה שמעניק לדגם מראה מוחצן ומלוטש יותר ופחות אנמי מזה של הדגם היוצא. בשוק האמריקאי לפחות, הדגם יוצע עם תאורת LED מלאה.

 

פולקסווגן ג'טה החדשה תא הנוסעים
מאופק כצפוי פולקסווגן, אך מרווח יותר מהדגם היוצא ומאובזר היטב.

תא הנוסעים החדש של הג'טה הוא המשך למה שפגשנו בפולו החדשה, קונסולה מרכזית הפונה בחדות יחסית אל הנהג וחבור עיצובי בין מערכת המולטימדיה ללוח המחוונים המוצגים כיחידה אחת. לוח המחוונים בדגם מוצע, כאופציה עם מסך "12.3 ומערכת מולטימדיה "8 מעטרת את הקונסולה המרכזית, זו האחרונה כוללת אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו. ברמות האבזור הגבוהות הדגם מצויד בתאורת אווירה מורחבת עם 10 צבעים לבחירת הנהג.

בשוק האמריקאי לפחות, הג'טה החדשה מצוידת במנוע 1.4 ליטר 150 כ"ס המשודך לא לתיבת DSG אלא לתיבת 8 הילוכים אוטו' או 6 הילוכים ידנית. מעניין לראות האם זו בשורה גם עבור שווקים אחרים או רק פתרון לשוק האמריקאי שלא ממש מחבב את תיבת ה-DSG.

 

הג'טה מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ואור גובה אוטומטי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.