ניסאן ממשיכה לספק לנו פרטים טכניים על הקשקאי החדש, הפעם היא מספקת לנו מידע טכני על יחידות ההנעה אשר ישרתו את הדגם זאת לאחר שאשתקד היא סיפקה לנו תמונות טיזר לעיצוב תא הנוסעים והטכנולוגיה שנמצא בו, היא סיפרה לנו על הפלטפורמה החדשה הקשיחה והקלה יותר שתשרת את הדגם, על המידות שגדלו ועוד.
לפני שנספר לכם מה יש, נספר מה אין וה שאין יותר זה מנוע דיזל עבור השוק האירופי ובכל היא מצטרפת ליצרנים אחרים המפסיקים לעשות שימוש במנועים כאלו בשל תקנות הזיהום המחמירות של האיחוד. מה שכן יש הוא מנוע 1.3 ליטר טורבו DiG-T המוכר לנו מהדגם היוצא, בניסאן מציינים כי מדובר בגרסה משופרת בו עם 50 רכיבים שונים במנוע שתוכננו מחדש, כולל התקנה של פורק לחץ נשלט אלקטרונית במקום מכני בדגם היוצא. המנוע הזה ישווק בשתי גרסאות הספק: 140 כ"ס ו-24.5 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד או 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים ידנית או CVT רציפה ובדגם זה ישנה אופציה למערכת הנעה כפולה.
ניסאן מציינת כי מערכת ההנעה הכפולה שבדגם היא מדור חדש והיא מאפשרת לנהג בחירה מבין 5 מצבי הנעה והיא מסוגלת להעביר את הכוח לציר האחורי פי 5 מהיר יותר מהמערכת של הדגם היוצא (0.2 שניות). גם תיבת ההילוכים הרציפה Xtronic CVT היא מדור חדש ולפי ניסאן התיבה תספק אופי פעולה המדמה פעולה של תיבת הילוכים כפולת מצמדים כאשר מאיצים בחוזקה.
מנוע הבנזין מצויד כעת במערכת מיקרו-היברידית כסטנדרט, מערכת שזכתה בניסאן לכינוי ALiS - Advanced Lithium-ion battery System. זו מערכת היברידית במשקל של 22 ק"ג הפועלת במתח של 12V ומאפשרת להפחית את פליטת ה- CO2 בכ-4 גרם לכל ק"מ. בזמן האצה (בין 20-110 קמ"ש) המערכת מסייעת למנוע הבנזין עם תוספת קלה למומנט של 0.6 קג"מ ולמשך של עד 20 שניות. המערכת מאפשרת בנוסף כיבוי ממושך יותר של המנוע במצב סרק, התנעה חלקה ומהירה יותר וכן כיבוי המנוע בגלישה לעצירה כבר מ-18 קמ"ש - רק בדגם האוטומטי.
הנעה היברידית e-Power: הקשקאי החדש ישווק עם מערכת הנעה היברידית e-Power שהיא מערכת שונה ממערכת היברידית סטנדרטית מקבילה שכן כאן מנוע הבנזין אחראי רק על טעינת הסוללה והפעלת הגנרטור וכל ההנעה מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי הראשי. את המערכת הזו ניסאן הציגה לפני מספר שנים עם הנוט, בקשקאי היא זכתה לגרסה חדשה וחזקה יותר.
המערכת מתבססת על מנוע 1.5 ליטר חדש וייחודי הפועל ביחס דחיסה משתנה לפי העומס הנדרש, זו טכנולוגיה שהוצגה באינפיניטי ומגיע כעת גם לקשקאי. המנוע הזה מסוגל לייצר הספק מרבי של 157 כ"ס אך כאמור, הוא לא משתתף באופן ישיר בהנעת הרכב. המנוע החשמלי הראשי בדגם מייצר הספק של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ. ניסאן אמנם לא חושפת את נתוני הביצועים של יחידת ההנעה הזו אך היא מציינת כי היא תספק ביצועים זריזים ואופי של רכב חשמלי במהירויות נמוכות, כלומר מומנט גבוה הזמין מיד עם כל לחיצה על דוושת התאוצה. ברוב מצבי הנסיעה מנוע הבנזין נשאר כבוי או פועל לטובת טעינת הסוללה, בזמן האצה חזקה או בנסיעה בעליה חדה מנוע הבנזין מספק זרם ישירות למנוע למנוע החשמלי ביחד עם הסוללה.
לקשקאי החדש אורך של 4,425 מ"מ, רוחב של 1,837 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,666 מ"מ, כלומר ארוך ורחב יותר בכ-3 ס"מ ולבסיס הגלגלים נוספו כ-2 ס"מ. בתא הנוסעים נמצא מולטימדיה "9 חדשה, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ברמות הגימור הגבוהות ("7 בנמוכות), מספר שקעי USB מטייפ C, תצוגה עילית, מצלמת 360 מעלות, משטח טעינה אלחוטי 15W, תפעול קולי באמצעות Google Assistant וצד שפע אבזור הנוחות נמצא גם את הדור החדש של מערכת הבטיחות ProPILOT עם יכולות גבוהות ורבות יותר מאלו של הדגם הנוכחי.