הגרסה האירופאית של ניסאן נבארה NP300 החדש תוצע עם מנוע 2.3 ליטר טורבו דיזל חדש, כולל גרסת טווין-טורבו עם 190 כ"ס.
ניסאן חושפת היום (ב') לראשונה את הגרסה האירופאית של הטנדר נבארה (NP300) החדש, כשנה לאחר שהדגם הוצג לראשונה בגרסתו למזרח-מרכז אסיה. את הנבארה 2015 החדש, ניסאן תציג בתערוכת פרנקפורט החודש הבא.
וויזואלית, הגרסה האירופאית של הנבארה זהה לגרסה האסייתית אך מתחת לפח נמצא הבדלים משמעותיים - מנוע שונה ומתלה אחורי שונה בדגם דאבל קבינה. בעוד הדגם האסייתי עושה שימוש בגרסה מעודכנת של מנוע ה-2.5 ליטר דיזל של הדגם היוצא, הדגם האירופאי מקבל את מנוע ה-2.3 ליטר dCi החדש של רנו אשר יוצע בשתי גרסאות: 160 כ"ס בדגמי הבסיס וגרסה עם שני מגדשי טורבו והספק מרבי של 190 כ"ס.
המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים אוטו' חדשה המחליפה את תיבת ה-5 הילוכים אוטו' של הדגם היוצא. לפי ניסאן, המנוע החדש מאפשר לנבארה להיות חסכוני יותר בכ-24% בצריכת הדלק יחד עם עלויות תפעול נמוכות יותר.
ניסאן תציע את הנבארה החדש באירופה עם הנעה אחורית בלבד או כפולה 4X4 ובשתי תצורות מרכב: קבינה וחצי (King Cab) או דאבל קבינה. משקל ההעמסה בדגם עומד על מעל טון בכל גרסאות הדגם וכושר הגרירה שופר משמעותית - עד 3.5 טון. משטח הארגז הוארך ב-67 ס"מ לעומת הדגם היוצא לכדי 1,578 מ"מ בדגם הקבינה הכפולה.
כמו שאר יצרני הטנדרים, גם בניסאן רוצים להציב את גרסת הדאבל קבינה כאלטרנטיבה לקרוסאוברים/רכבי פנאי ולכן במקום קפיצי עלים מסורתיים מאחור, ניסאן התקינה מתלה מסוג רב חיבורי (בדגם הדאבל קבינה בלבד) לטובת שיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. בנוסף לכך הדגם מצויד במערוכת בטיחות מתקדמות כגון מצלמה הקיפית 360 מעלות ומערכת בלימה אוטו' וכן בקרת שיוט, מערכת בקרת ירידה במדרון, מערכת סיוע לזינוק בעלייה וברמות הגימור הגבוהות נמצא גם כניסה והתנעה ללא מפתח, מצלמה אחורית עם חיישני חנייה ועוד.