2021 ריינג' רובר וולאר החדש
ריינג' רובר וולאר החדש - כולל דגם פלאג-אין P400e חדש.
2021 ריינג' רובר וולאר החדש
ריינג' רובר וולאר החדש - כולל דגם פלאג-אין P400e חדש.

כשלוש וחצי שנים לאחר שהציגה לראשונה את הריינג' רובר וולאר, לנד רובר חושפת את דגמי 2021 המחודשים של הוולאר שזכו למתיחת פנים מקיפה, כולל מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק של 404 כ"ס, מערכת מולטימדיה חדשה, מנועים חדשים ועוד שלל שדרוגים נוספים. מחברת המזרח, יבואנית לנד רובר יגואר בישראל, נמסר כי הוולאר המחודש ישווק בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2021.

הוולאר המחודש מוצג באופן טבעי שבוע לאחר שיגואר הציגה את ה- F Pace המחודש, עליו מבוסס הוולאר כך שחידושים רבים שפגשנו ביגואר הגיעו גם לוולאר. אחד החידושים המשמעותיים הוא התוספת על מערכת הנעה היברידית פלאג-אין P400e המוכרת מדגמים אחרים של לנד רובר, זו מערכת המבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו300 כ"ס, מנוע חשמלי 141 כ"ס וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 17.1kWh, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 404 כ"ס, מומנט מרבי של 65.2 קג"מ וטווח נסיעה חשמלי של כ-53 ק"מ. הביצועים מרשימים עם 0-100 קמ"ש ב-5.4 שניות ואפשרות לנסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינה של הסוללה עד 80% מהקיבולת דורשת המתנה של שעה ו-40 דקות בשימוש בעמדה ביתית וכחצי שעה בשימוש בעמדת טעינה מהירה DC ציבורית בהספק של עד 34kW.

 

2021 ריינג' רובר וולאר
עדיין הכי יפה בסגמנט.

כמו כל שאר יחידות ההנעה של הדגם, גם מערכת ההנעה ההיברידית P400e מעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה ותיבת 8 הילוכים אוטו' שכמו במקרה של יגואר, זכתה למוט תפעול אלקטרוני נוח וטבעי יותר לשימוש עיוור במקום החוגה שאפיינה את דגמי המותג בשנים האחרונות.

 

חידוש משמעותי לא פחות נמצא בגזרת מנועי הבנזין והדיזל של הדגם כאשר את מנועי ה-V6 של הדגם הנוכחי מחליפים מנועי אינג'ניום החדשים של לנד רובר/יגואר - טווין-טורבו שישה צילינדרים בטור וסיוע של מערכת מיקרו-היברידית 48V המפעילה גם את מגדש העל החשמלי של המנועים. המנוע בנפח של 3.0 ליטר מוצע בשתי גרסאות הספק, 360 כ"ס ו-50.5 קג"מ (0-100 קמ"ש 6.3 שניות) או 400 כ"ס ו-56 קג"מ בגרסתו הבכירה המסוגלת לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.5 שניות.

 

2021 ריינג' רובר וולאר החדש
מנועי שישה צילינדרים חדשים.

חובבי הדיזל ימצאו את מנוע ה-3.0 ליטר טורבו דיזל החדש של לנד רובר/יגואר, גם הוא עם מגדש על חשמלי ומערכת מיקרו-היברידית 48V, מציע הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות וצריכת דלק משולבת של 13.5 ק"מ לליטר בתקן WLTP. דגמי הבסיס של הוולאר ישווקו עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין בהספק של 250 כ"ס או טורבו דיזל עם 204 כ"ס.

 

2021 ריינג' רובר וולאר תא הנוסעים
גלגל הגה חדש, מולטימדיה חדשה ולוח מחוונים דיגיטלי חדש.

לריינג' רובר וואלר הנוכחי עיצוב נהדר ובלנד רובר בחרו בצדק שלא לשחק יותר מידי עם העיצוב המוצלח ולכן למעט נגיעות קלות פה ושם לא תמצאו כל שינוי ויזואלי בדגם המחודש. גם עיצוב תא הנוסעים לא השתנה במיוחד בעיצובו אך כאן כבר נמצא שדרוג טכנולוגי מקיף שאת חלקו, פגשנו כאמור גם ביגואר F פייס.

 

2021 ריינג' רובר וולאר
עיצוב חדש גם לקונסולה בין המושבים.

השדרוג כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש ומתקדם יותר הנשלט באמצעות מערכת המולטימדיה Pivi החדשה של החברה. המערכת כוללת מסך מגע איכותי יותר עם וממשק חדש לחלוטין ומהיר הרבה יותר מבעבר. המערכת כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי וכן חיבור קבוע לרשת האינטרנט לטובת עדכונים אונליין למערכת. בנוסף נמצא את גלגל ההגה החדש של לנד רובר עם משטחי מגע ושני כפתורים פיזיים בלבד, מערכת סינון רעשים אקטיבית המאפשרת הפחתת הרעש החודש לתא הנוסעים ב-4 דציבלים, מערכת סינון אוויר חדשה לתא הנוסעים, מפתח ספורט - צמיד המאפשר פתיחה/נעילה והתנעה של הרכב ועוד.

2021 לנד רובר ריינג' רובר וולאר

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.