אודי TTS זוכה בעיצוב אגרסיבי יותר ומנוע משופר עם 306 כ״ס ו-40.8 קג״מ המקצר את נתון התאוצה ל-4.5 שניות.
לאחר שסיפקה לנו הצצה מוקדמת ל-TTS המחודשת בחודש יולי האחרון, במקביל להצגת מתיחת פנים לדגמי הבסיס של ה-TT, אודי פותחת את פנקס ההזמנות למכונית הביצועים אודי TTS, הגרסה המגשרת על הפער בין הדגמים הרגילים לבין דגם TT RS הקיצוני.
מנוע ה-2.0 ליטר TFSI של הדגם זכה למספר שדרוגים, כולל תוספת של מסנן חלקיקים להפחתת פליטת המזהמים. ההספק המרבי עומד כעת על 306 כ״ס בין 5,400–6,500 סל״ד (לעומת 310 כ״ס בדגם היוצא) והמומנט המרבי עומד על 40.8 קג״מ בין 2,000–5,300, תוספת של 2 ק״מ לעומת הדגם היוצא. עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והנעה כפולה קוואטרו, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.5 שניות בדגם הקופה ו-4.8 שניות בדגם הרודסטר, שיפור של 0.1 שניות לעומת הדגם היוצא. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ״ש.
לקוחות שיצרו לשדרג את המראה הזוויתי והמוחצון יותר שמתיחת הפנים העניקה לדגם, יוכלו לבחור בחבילת competition המוסיפה חישוקי סגסוגת ״20 בעיצוב ייחודי, קליפרים בצבע אדום, כנף אחורית קבועה, גימור בשחור מבריק לחלקי הפלסטיק השונים - במקום אפור טיטניום, ועוד.