כחצי שנה לאחר שהציגה את דגמי 2019 המחודשים של אודי TT וכחודש לאחר שהציגה את ה-TTS המחודשת, אודי חושפת את הגרסה המחודשת של אודי TT RS, גרסת הביצועים הבכירה של הדגם המוצעת במרכב קופה ורודסטר.
העיצוב החיצוני דומה ל-TTS המחודשת, רק קצת יותר קרבי למראה עם שבכת כוורת RS בשחור כועס ועם תוספת של כנף אחורית גדולה ובולטת. מראות צד בשחור מבריק וחישוקי ״19 או ״20 בעיצובים חדשים משלימים את העדכון החיצוני לדגם. תאורה ראשית LED מגיעה כסטנדרט וניתן כאופציה לשדרג לתאורת LED Matrix מתקדמת.
בחזיתה של ה-TT RS המחודשת נמצא את אותו מנוע ייחודי, שנותר ללא שינוי: 2.5 ליטר חמישה צילינדרים טורבו המייצר הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ בטווח של 1,950-5,850 סל"ד. כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 3.7 שניות בדגם הקופה ו-3.9 שניות בדגם הרודסטר. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ״ש או 280 קמ״ש עם חבילת הביצועים האופציונלית.
בתא הנוסעים לא נמצא שינויים של ממש והדגם ממשיך להציע לוח מחווניים וירטואלי, מסך ״12.3, מושבי ספורט RS בריפודי עור משולב באלקנטרה או עור מלא, גלגל הגה עם כפתור התנעה ובורר מצבי נהיגה, גימור קרבון בדלתות ובקונסולה המרכזית ועוד.