קודיאק החדש תא הנוסעים הצצה ראשונה
שינוי מהותי מהדגם הנוכחי.
קודיאק החדש תא הנוסעים הצצה ראשונה
שינוי מהותי מהדגם הנוכחי.

בתחילת השבוע סקודה סיפקה לנו הצצה ראשונה אל הקודיאק 2024 החדש וליתר דיוק אל תמונות של הדגם עם מעטה כבד של הסוואה ופרטים טכניים רבים. כעת אנחנו זוכים לתמונת ריגול המספקת לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של הדגם. 

 

אנחנו יודעים שסקודה שילבה בתא הנוסעים של הקודיאק החדש אלמנטים אשר הוצגו עם הקונספט VISION 7S אשתקד, אך כפי שאתם יכולים לראות בתמונה סקודה לא אימצה את המסך האנכי של הקונספט אלא התקינה מערכת מולטימדיה שגרתית יותר בעיצוב "צף" עם מסך בגודל של "10.4 או "12.9 ולצידה ולוח מחוונים דיגיטלי "10.25 נפרד. מכל מה שאפשר לראות בתמונה, אתם יכולים לצפות לעיצוב תא נוסעים בסגנון המוכר לנו מהאניאק החשמלי אך עם ממשקי שליטה שונים.

 

קודיאק החדש
קודיאק החדש.

חידוש משמעותי נוסף שאפשר לראות הוא העברת מוט ההילוכים אל גלגל ההגה בסגנון של דגמי ID החשמליים של פולקסווגן. מה שלא רואים בתמונה זה את ממשק בקרת האקלים החדש של הדגם, שלוש חוגות גדולות שבמרכזן מסכים, ואת משטח הטעינה הכפול בין המושבים. אם תביטו היטב בתמונה תוכלו לראות תמונה של הקודיאק החדש במערכת המולטימדיה ולא קשה להבחין בעיצוב הספורטיבי יותר של הדגם. 

 

קודיאק החדש
קודיאק החדש.

הקודיאק החדש דומה בגודלו לדגם היוצא, למעט תוספת משמעותית של 61 מ"מ למידת האורך העומדת בדגם החדש על 4,758 מ"מ. התוספת הזו אפשרה לסקודה להגדיל משמעותית את נפח תא המטען גם כאשר כל המושבים בשימוש, מנפח של 277 ליטר לנפח של 340 ליטר. 

 

קודיאק החדש
תפעול ההילוכים עבר אל גלגל ההגה.

הקודיאק ישווק עם מנוע 1.5 ליטר טורבו עם סיוע חשמלי 48V, מנוע 2.0 ליטר טורבו 204 כ"ס, 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 150 כ"ס או 193 כ"ס ודגם פלאג-אין 1.5 ליטר בהספק כולל של 204 כ"ס וסוללה גדולה בקיבולת של 25.7kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-100 ק"מ. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 18

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.