הפעם האחרונה בה דודג' הציגה דגם חדש הייתה לפני למעלה מעשור, כך שאתם יכולים להבין שעבור המותג זה אירוע משמעותי במיוחד להציג דגם חדש, והדגם הזה הוא דודג' הורנט (Hornet). מדובר בקרוסאובר קומפקטי וספורטיבי המבוסס על המכלולים של אלפא רומיאו טונלה, כך שעבור דודג' מדובר גם בדגם ההיברידי הראשון של החברה.
כמו באלפא רומיאו טונלה, שהושק לאחרונה בישראל, הגרסה ההיברידית פלאג-אין של דודג' הורנט מתבססת על מנוע 1.3 ליטר טורבו 180 כ"ס, תיבת 6 הילוכים DCT ושני מנועים חשמליים (אחורי בהספק של 120 כ"ס) היוצרים יחדיו יחידת הנעה כפולה בהספק כולל של 285 כ"ס ומומנט מרבי של 52.9 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות. הדגם מצויד בסוללה בקיבלות של סוללה בקיבלות של 15.5kWh המאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה לטווח של כ-60 ק"מ (48 ק"מ בתקן EPA האמריקאי).
מנוע נוסף המוצע עם ה- הורנט הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו מסדרת מנועי הוריקן (Hurricane) החדשה של קבוצת סטלנטיס. מנוע זה, שלא משווק עם הטונלה, מייצר בדגם הספק מרבי של 265 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות.
כמותג הביצועים האמריקאי של סטלנטיס, דודג' תשווק את ההורנט גם בגרסאות ספורטיביות יותר, דגם GT לדוגמה, המצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו, ממצויד בבולמי קוני FSD, מערכת בלימה של ברמבו עם קליפרים בעלי 4 בוכנות מלפנים, אופציה לבולמים אדפטיביים עם חבילת מסלול, מערכת בקרת מומנט בגלגלים ועוד. בדגם הפלאג-אין הורנט R/T PHEV, דודג' הוסיפה מצב הנקרא "PowerShot", הפעלה של מצב זה מגדילה את ההספק המרבי ב-25 כ"ס למשך של 15 שניות ומאפשרת לקצר את נתון התאוצה בשנייה אחת. הפעלה חוזרת של מצב זה אפשרית לאחר 15 שניות נוספות ובהתאם למצב הטעינה של הסוללה.
לצד זה, דודג' הציגה את דגם הורנט GT GLH קונספט המציג למעשה את חבילות השיפורים שדודג' תציע לרוכשי הדגם, זה כולל לדוגמה סטייג' 1 למנוע ה-2.0 ליטר, קיט הנמכה של 25 מ"מ, חישוקי "20 בעיצוב ייחודי ועוד מספר אביזרים לשדרוג המראה הספורטיבי של הדגם. דגם GT HLG זכה לשם הזה כמחווה לדודג' Omni GLH אשר שווקה באמצע שנות השמונים.
מהפרופיל ומאחור לא תתקשו לזהות את המקור, אך החזית לפחות זכתה לעיצוב שונה ואם תרצו אגרסיבי יותר, במיוחד עם העיצוב של מכסה המנוע. גם תא הנוסעים דומה למדי ולמעט עיצוב שונה לחלקו העליון של הדשבורד ופתחי המיזוג שבו, השאר כבר זהה לחלוטין, למעט כמובן הסמל שעל גלגל ההגה. מה שכן שונה שונה למדי זה הגימור בתא הנוסעים שמעניק לדגם של דודג' מראה "עממי" יותר ופחות יוקרתי ומלוטש. זה כמובן חלק בלתי נפרד מהרצון של דודג' להציב את הדגם על משבצת מחיר זולה יותר, החל מ-$30,000.
כמו בטונלה, גם כאן בתא הנוסעים נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 לצד מערכת מולטימדיה Uconnect מבוססת אנדרואיד עם מסך "10.25. לצד זה נמצא מגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות המעניקות לדגם רמה אוטונומית 2 פלוס.