אנחנו לא יודעים אם אלפא רומיאו מתכננת עבור הדור הבא של הג'וליה גרסת קופה שלוש דלתות, אך הג'וליה SWB זגאטו היא בדיוק זה, שילוב מעניין של אלפא רומיאו ג'וליה עם בסיס גלגלים מקוצר (SWB), מנוע V6 שנלקח מהג'וליה GTA הקיצונית עם תיבת הילוכים ידנית, יחידות תאורה ראשיות מהטונלה ועוד. את הדגם, דרך אגב, זגאטו יצרה במיוחד עבור אספן מכוניות גרמני ששילם לא מעט עבור היצירה המוטורית הזו.
כמו כל דגמי זגאטו, גם כאן נמצא גג/חלון בועה כפול שהוא אלמנט העיצוב המאפיין את דגמי זגאטו. זה מיוחד אך יחד עם זאת גם יוצר חלק אחורי "שמן" שבין היתר, מזכיר במידה רבה את חלקו האחורי של הקרוסאובר אסטון מרטין DBX. קיצור בסיס הגלגלים אפשר לזגאטו להעניק לדגם את המראה של רכב קופה קלאסי עם מנוע קדמי אורכי אבל באמת שאין טעם להמשיך ולתאר את עיצוב הדגם, התמונות לפניכן ותשאלו את עצמכם אם היה שווה להשקיע כמה מיליוני שקלים עבור הרכב הזה.
תא הנוסעים אמנם זכה לכמה נגיעות עיצוב כגון שילוב הצבע הירוק החיצוני בחלל תא הנוסעים, יחד עם שימוש נרחב בקרבון, אך מעבר לכך זה אותו תא נוסעים מוכר של הג'ליה.
בחזית נמצא את מנוע ה-2.9 ליטר V6 טווין-טורבו הנהדר שנלקח ישירות מה- ג'וליה GTA הקיצונית, עם הספק מרבי של 540 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ. במקום לעשות שימוש בתיבת 8 הילוכים אוטומטית כמו בדגם GTA הלקוח העדיף לקבל את הדגם עם תיבת 6 הילוכים ידנית המוצעת כאופציה בג'וליה QV. זה אולי יהיה איטי מנתון ה-3.6 שניות של הג'וליה GTA אך ללא ספק מהנה הרבה יותר.
המתלים, בולמים, מערכת הבלימה המשודרגת, חישוקי הגלגלים ועוד, כולם נלקחו ישירות מהג'וליה GTA או GTAm עם התאמות לבסיס הגלגלים הקצר יותר.