אופל אסטרה טורר החדשה מציעה תא מטען בנפח של 1,630 ליטר, מנועים בהספקים של 95-200 כ"ס ושפע של אבזור וטכנולוגיה מתקדמת.

2016 אופל אסטרה ספורט טורר סטיישן החדשה
2016 אופל אסטרה ספורט טורר החדשה - תוספת של 80 ליטר לנפח תא המטען לעומת הדגם היוצא.

אופל מסירה את הלוט מעל האסטרה ספורט טורר החדשה, גרסת הסטיישן לאסטרה האצ'בק 2016 שנחשפה מוקדם יותר השנה. שתי גרסאות המרכב של הדגם יוצגו בשבוע הבא בתערוכת פרנקפורט.

 

בניגוד לאסטרה האצ'בק שהתכווצה ב-4.9 ס"מ לעומת הדגם היוצא, האסטרה סטיישן החדשה שומרת על המידות של הדגם היוצא עם אורך 4.70 מטר, רוחב של 1.81 מטר וגובה של 1.50 מטר (ארוכה ב-33 ס"מ וגבוהה ב-1.5 ס"מ מדגם ההאצ'בק). למרות שהמידות לא השתנו, נפח תא המטען בדגם גדל ב-80 ליטר לכדי נפח מרבי של 1,630 ליטר (עם ערכת ניפוח צמיגים) כאשר המושבים מאחור מקופלים. את אלו האחרונים ניתן לקפל ביחס של 60/40 או 40/20/40  - בהתאם לרמת הגימור. 

 

כמו האסטרה האצ'בק, גם הסטיישן מבוססת על פלטפורמת דלתא-2 החדשה והיא קלה יותר מהדגם היוצא בין 120-200 ק"ג, תלוי ביחידת ההנעה ורמת הגימור. היצע המנועים בדגם זהה לדגם ההאצ'בק וכולל בגזרת מנועי בנזין מנוע 1.0 טורבו עם 105 כ"ס, 1.4 טורבו עם 125-150 כ"ס ועד ל-1.6 טורבו עם 200 כ"ס ומומנט מרבי (בגדישת יתר) של 30.6 קג"מ. היצע מנועי הדיזל כולל שלושה מנועים בהספקים של 95-136 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 5 או 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה מבית ZF.

 

2016 אופל אסטרה החדשה - תא הנוסעים

 

כמו בדגם ההאצ'בק, גם כאן נוכל למצוא (בהתאם לרמת הגימור) תאורת LED מטריקס מתקדמת עם 8 נורות LED, מעבר אוטו' בין אורות מעבר לדרך, מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, את הדור הבא של מערכת intelliLink עם Apple CarPlay ועוד. את דלת תא המטען באסטרה סטיישן החדשה ניתן לפתוח באמצעות נפנוף של כף הרגל בתחתית הפגוש האחורי - בדגמים בהם מוצעת פתיחה חשמלית לדלת תא המטען.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.