מרצדס חושפת תמונות רשמיות ראשונות של תא הנוסעים של S קלאס החדשה אשר תיחשף רשמית בעוד כחודש ימים.
מרצדס תחשוף בעוד כחודשיים את S קלאס החדשה, ספינת הדגל היוקרתית של החברה. כמו בכל דגמי S קלאס, גם זה החדש יהיה מופע מרשים של טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, המשולבת ביוקרה ופינוק.
היום, מרצדס מפרסמת תמונות ראשונות של תא הנוסעים של S קלאס החדשה ומאפשרת לנו הצצה ראשונה לטכנולוגיה ולפאר המשולבים בתא הנוסעים החדש. תא הנוסעים כפי שניתן לראות, אמנם מזכיר את הדגם היוצא, W221 שהוצג ב-2005, אך לפי מרצדס הכל חדש לחלוטין עם תוספת של יוקרה, נוחות והמון טכנולוגיה ומולטימדיה מתקדמת לעומת הדגם המוחלף.
מעבר לדונמים של עור איכותי, אלומיניום, עץ ותאורת אווירה ייחודית, הנהג ימצא עצמו מול שני מסכים ענקיים בגודל של "12.3 כל אחד. המסך השמאלי משמש כמובן כלוח המחוונים, אותו הנהג יכול לשנות בהתאם לנוחותו ולמידע אותו הוא מעדיף לקבל. המסך הימיני, הוא מסך מגע המשמש עבור מערכת השליטה והמולטימדיה החדשה של מרצדס, Comand system, דור חמישי למערכת המציעה התממשקות מלאה עם מכשירי iOS (כולל תפעול קולי באמצעות Siri) ושרותי המפות של גוגל. בהמשך המערכת תותאם גם למכשירי אנדרואיד ובלקברי.
השליטה על המסך והמערכות השונות נעשית באמצעות מגע או דרך גלגל ההגה או דרך החוגה בין המושבים הקדמיים. כאופציה, ניתן לשלב מסכים מאחור על שליטה מלאה על אותה מערכת.
בכדי לספק מוזיקה איכותית לאוזני הנוסעים, מרצדס התקינה (כאופציה) מערכת שמע מבית Bang&Olufsen. המערכת בהספק של 1500 וואט כוללת לא פחות מ-24 רמקולים ליצירת אפקט שמיעה היקפי 3D. בכדי לספק לא רק את חוש השמיעה אלא גם את חוש הריח, מערכת המיזוג כולל מערכת "בישום אקטיבי". בישום תא הנוסעים במחזורים של 5 דקות דרך מיכל בושם היושב בתא הכפפות.
מרצדס הפסיקה לשווק השנה את המאייבך הסופר יוקרתית ולכן היא שמה דגש מיוחד על הפאר והנוחות בחלקו האחורי של תא הנוסעים, במיוחד בגרסה הארוכה (LWB) שתשמש כיום כמחליפה של המאייבך, לפחות עד שתוצג גרסת הפולמאן החדשה – הלימוזינה של מרצדס על בסיס ה-S קלאס.
כך למשל גב המושבים הנפרדים (אופציה) מאחור ניתן להטיה של עד 43.5 מעלות, מערכת העיסוי החדשה במושבים מורכבת מלא פחות מ-14 כריות אוויר נפרדות ומערכת חימום חדשה כוללת חימום של מעשנות היד בדלתות, משענת הראש בנוסף לגב ובסיס המושבים. המושבים מאחור זוכים בנוסף גם בחגורת בטיחות מתקדמת הכוללת כרית אוויר ברצועת החגורה להפחתת הלחץ על בית החזה בזמן תאונה וכן מערכת המכוונת את גובה החגורה כך שהיא תמוקם בגובה אופטימלי בזמן ההתנגשות.