בתפריט, מנועים חדשים וחזקים יותר עד הספק של 630 כ"ס! כאילו שכוח היה אי פעם חסר.
לפני כשבוע חשפה מרצדס את ה-CL החדשה וכעת היא חושפת מעט פרטים על גרסאות העל של הדגם, CL63 CL65 AMG. לראות ולשמוע את הגרסאות האלו, זו חוויה שמימית. חיצונית, אין כמעט הבדל נראה לעין בין גרסת ה-AMG והגרסה הרגילה של ה-CL.
גרסת CL63 AMG, רוכבת על חישוקי 19 אינצ', המשלימים מראה אגרסיבי עם פגוש קדמי מונמך מהגרסה הרגילה. היא מאבדת את הכרום בפגוש הקדמי לטובת גימור מחוספס. חצאיות הצד בולטות יותר עם חלק אחורי הבולט יותר החוצה המשרה תחושת תנועה קדימה גם כשהרכב עומד. מאחור, מאבדת ה-CL63 את סימן ההיכר של AMG, מפלטים עגולים והיא מקבלת 4 מפלטים מרובעים של כמו העגולים אצל אחותה הבכירה יותר ה-CL65.
CL63 AMG מאבדת את מנוע ה-6.2 ליטר V8 אשר מוחלף במנוע בנפח 5.5 ליטר V8 כפול מגדשים אך בהספק שעלה ל- 544 כ"ס (לעומת 525 כ"ס) והמומנט מבצע קיפצה ענקית ל-81.6 קג"מ (לעומת 64.2 קג"מ) עם כזה מומנט, לא בטוח שגרסה זו תקבל את תיבת 7 ההילוכים שיש לגרסה המוחלפת.
האחות הבכירה, CL65 AMG, מקבלת מאחור את אותם מפלטים עגולים של AMG, חישוקי 20 אינצ' ומקבלת גימור כרום בפגוש הקדמי והאחורי שמבדיל אותה מה- CL63. המנוע נשאר אותו מנוע 6.0 ליטר V12 בי-טורבו בהספק שעלה ל- 630 כ"ס (לעומת 612 כ"ס) ומומנט של – 101.9 קג"מ שנשאר אותו הדבר כמו בדגם המוחלף.
אין פרטים על תיבות ההילוכים, אך סביר להניח ששני הדגמים יקבלו את תיבת שבעת ההילוכים החדשה שנמצאת ב-SLS AMG.
בתפריט, מנועים חדשים וחזקים יותר עד הספק של 630 כ"ס! כאילו שכוח היה אי פעם חסר.
לפני כשבוע חשפה מרצדס את ה-CL החדשה וכעת היא חושפת מעט פרטים על גרסאות העל של הדגם, CL63 CL65 AMG. לראות ולשמוע את הגרסאות האלו, זו חוויה שמימית. חיצונית, אין כמעט הבדל נראה לעין בין גרסת ה-AMG והגרסה הרגילה של ה-CL.
גרסת CL63 AMG, רוכבת על חישוקי 19 אינצ', המשלימים מראה אגרסיבי עם פגוש קדמי מונמך מהגרסה הרגילה. היא מאבדת את הכרום בפגוש הקדמי לטובת גימור מחוספס. חצאיות הצד בולטות יותר עם חלק אחורי הבולט יותר החוצה המשרה תחושת תנועה קדימה גם כשהרכב עומד. מאחור, מאבדת ה-CL63 את סימן ההיכר של AMG, מפלטים עגולים והיא מקבלת 4 מפלטים מרובעים של כמו העגולים אצל אחותה הבכירה יותר ה-CL65.
CL63 AMG מאבדת את מנוע ה-6.2 ליטר V8 אשר מוחלף במנוע בנפח 5.5 ליטר V8 כפול מגדשים אך בהספק שעלה ל- 544 כ"ס (לעומת 525 כ"ס) והמומנט מבצע קיפצה ענקית ל-81.6 קג"מ (לעומת 64.2 קג"מ) עם כזה מומנט, לא בטוח שגרסה זו תקבל את תיבת 7 ההילוכים שיש לגרסה המוחלפת.
האחות הבכירה, CL65 AMG, מקבלת מאחור את אותם מפלטים עגולים של AMG, חישוקי 20 אינצ' ומקבלת גימור כרום בפגוש הקדמי והאחורי שמבדיל אותה מה- CL63. המנוע נשאר אותו מנוע 6.0 ליטר V12 בי-טורבו בהספק שעלה ל- 630 כ"ס (לעומת 612 כ"ס) ומומנט של – 101.9 קג"מ שנשאר אותו הדבר כמו בדגם המוחלף.