בחודש ספטמבר 2020 אינפיניטי חשפה את הקונספט QX60 מונוגראף כקדימון לדור הבא של הקרוסאובר 7 מושבים של החברה. הקונספט סיפק לנו הצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני של ה- QX60 החדש וכעת אינפיניטי מספקת לנו מידע על יחידות ההנעה של הדגם.
הדור הנוכחי של אינפיניטי QX60 מצויד במנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של 295 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים CVT רציפה, הדור הבא יצויד באותו מנוע, שהוצג בשנת 2017, אך הפעם בשידוך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית (9HP) במקום רציפה.
תיבת התשעה הילוכים הזו היא תיבת 9HP של חברת ZF המיועדת לרכבים עם הנעה קדמית או כפולה (לעומת 8HP המצוינת לרכבי הנעה אחורית). הייצור והתכנון הוא של ZF אך ההתאמה למנוע והכיול של התיבה הם של אינפיניטי המציינת כי התיבה תציע אופי פעולה חלק ואיזון בין ביצועים חזקים ביציאה מהמקום לבין חיסכון בצריכת הדלק. בכדי להפחית עוד יותר ויברציות העוברות לתא הנוסעים, אינפיניטי התקינה בדגם תושבות המנוע אקטיביות המבודדות טוב יותר את הויברציות מהמנוע לעומת תושבות פאסיביות.
כמו כל רכב מודרני כיום, גם ה- QX60 יעבור לשימוש במוט הילוכים אלקטרוני שמעבר לעבודה שהוא נוח יותר לשימוש הוא גם מפנה מקום רב בקונסולה בין המושבים. לצד מוט ההילוכים החדש הנהג ימצא בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין 4 מצבים מתוכנתים מראש ומצב נוסף אישי המאפשר שילוב מבין מצבי כיול שונים למתלים, הגה, תיבת הילוכים ומפת דוושת הגז.