דגמי 2019 של הריו האצ׳בק מחליפים את מנוע ה-1.4 ליטר במנוע 1.0 ליטר טורבו 120 כ״ס חזק וחסכוני יותר (19.6 ק״מ לליטר). הדגם מצויד בשפע של אבזור נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.
טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של קיה ריו האצ׳בק עם מנוע 1.0 ליטר טורבו 120 כ״ס ותיבת 7 הילוכים אוטו׳. הריו 1.0 טורבו תשווק עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, מולטימדיה מקורית ״7 עם תמיכה ב Apple Car Play ו Android Auto ובמחיר של 102,900 שקל.
עד היום הריו שווקה בישראל עם מנוע 1.4 ליטר 100 כ״ס עצל ותיבת 6 הילוכים אוטומטית (96,900 שקל), כעת מנוע ה-1.4 ליטר מוחלף במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 120 כ״ס ומומנט מרבי של 17.5 קג״מ המשודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.5 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק״מ לליטר. שיפור משמעותי מה- 12.9 שניות, 183 קמ"ש ו-16.1 ק"מ לליטר של מנוע ה-1.4 ליטר.
המתחרה מבית, יונדאי i20 המחודשת אשר הושקה בישראל לאחרונה, מצוידת גם היא באותה יחידת הנעה, אך שם המנוע בגרסתו החלשה יותר עם 100 כ״ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.4 שניות, מהירות מרבית של 182 קמ״ש.
הריו האצבק 1.0 טורבו תשווק ברמת גימור אחת עשירה הכוללת, בין היתר: בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, התראת ערנות הנהג, מולטימדיה ״7 מקורית עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים, קיפול חשמלי למראות הצד, כניסת USB לטעינה, דיבורית BT, שליטה מההגה, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת ״15, תאורת יום LED, תאורה עוקבת פנייה ועוד. 2019 קיה ריו 1.0 טורבו - מפרט טכני מלא להורדה.