פיג'ו 308 סטיישן המחודשת נוחתת בישראל לאחר מתיחת פנים לדגם עם מערכות בטיחות מתקדמות, יחידות הנעה משופרות ותא נוסעים משודרג.
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2018 המחודשים של ה-308SW, גרסת הסטיישן הפרקטית של ה-308 האצ'בק המשפחתית. פיג'ו 308 סטיישן המחודשת תשווק עם מנוע 1.2 טורבו בנזין 130 כ"ס או 1.6 טורבו דיזל עם 120 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו' ומערכות בטיחות מתקדמות אשר נוספו לדגם. מחיר הבסיס של הדגם עומד על 134,900 שקל.
מתיחת הפנים לדגם כוללת עיצוב מחודש לחזית הדגם, עם גריל גדול ובולט יותר ועיצוב חדש לפגוש הקדמי, ומאחור אנחנו פוגשים עיצוב חדש לפנסים. בתא הנוסעים השינויים לא רבים אך כוללים עיצוב חדש למוט ההילוכים ומערכת מולטימדיה משופרת. ה-308 סטיישן שומרת על היתרונות שלה באמצעות בסיס גלגלים ארוך יותר מדגם ההאצ'בק ועל נפח תא מטען גדול ושימושי של 599 ליטר אותו ניתן להגדיל לכדי 1,613 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.
308SW המחודשת תשווק כאמור עם שני מנועים המשודכים כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים אוטו'. שני המנועים זכו למספר לא קטן של שדרוגים לטובת פליטת מזהמים נמוכה יותר, צריכת דלק משופרת ועמידה בתקן יורו 6.2 המחמיר. מנוע הבנזין בדגם הוא מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו PURE TECH המוכר, עם הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20.4 ק"מ לליטר (שיפור של 4% מהדגם היוצא).
מנוע הדיזל בדגם הוא מנוע 1.6 ליטר BlueHDi עם הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ . עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.6 שניות, מהירות מרבית של 184 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 25 ק"מ לליטר.
ה-308SW המחודשת תשווק עם מערכת בטיחות מקורית הכוללת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי מהירות נסיעה, מעבר אוטומטי בין אורות דרך לאורות מעבר וחיישני חניה אחוריים. בנוסף לכך, תותקן מערכת מובילאיי להשלמת מעטפת הבטיחות.
הדגם ישווק ברמת גימור אחת הנקראת אקטיב (Active) הכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה "8 מקורית, דיבורית BT, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת "17, כיוון גובה למושב הנהג והנוסע ועוד.
2018 פיג'ו 308 SW – מחירון:
1.2 PureTech 130 כ"ס ברמת אקטיב: 134,900 שקל
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב: 137,900 שקל