פיג'ו מסירה את הלוט מעל דגמי 2023 המחודשים של פיג'ו 2008 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, שדרוג טכנולוגי כולל מולטימדיה חדשה, מנועים חדשים עם סיוע היברידי 48V ודגם חשמלי e-2008 חדש עם טווח נסיעה משופר של מעל ל-400 ק"מ.
פיג'ו 2008 החדשה מציגה עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם המיישמת את שפת העיצוב העדכנית של פיג'ו, אותה פגשנו לאחרונה גם בפיג'ו 508 החדשה. העדכון המקיף ממשיך גם אל חלקו האחורי של הדגם שם נמצא חתימת תאורה חדשה בפנסים ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים מסכמים את העדכון החיצוני של הדגם.
שינוי משמעותי עוד יותר נמצא בתחום ההנעה של הדגם. פיג'ו e-2008 החשמלית מצוידת במערכת ההנעה החשמלית החדשה של פיג'ו שפגשנו בפיג'ו e-208 ודגמים נוספים, זו מערכת המשלבת מנוע חשמלי חדש 156 כ"ס ו-26.5 קג"מ (במקום 136 כ"ס ו-30.6 קג"מ) יחד עם סוללה חדשה ומתקדמת יותר בקיבולת של 54kWh במקום 50kWh והתוצאה היא טווח נסיעה של 406 ק"מ לעומת 345 ק"מ בדגם היוצא. הסוללה מצוידת כסטנדרט בקירור אקטיבי ומשאבת חום לשיפור הנצילות ואורך החיים של התאים שבסוללה.
בתחילת שנת 2024 פיג'ו 2008 החדשה תצויד במנוע ה- 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו Pure Tech החדש של החברה. המנוע הזה הוצג לאחרונה בפיג'ו 3008 ומדובר במנוע חדש ושונה לחלוטין ממנוע ה-1.2 ליטר טורבו הנוכחי של החברה. המנוע הזה מצויד במגדש טורבו VGT, הוא פועל במחזור מילר החסכוני והוא מצויד בשרשרת תזמון במקום רצועה טבולה בשמן במנוע היוצא - שעשתה לא מעט צרות.
למנוע החדש הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ והוא נעזר בסיוע חשמלי 48V עם סטרטר/גנרטור בהספק של 28 כ"ס. בכדי לשפר עוד יותר את נצילות מערכת ההנעה הזו, פיג'ו שידכה למערכת תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים כך שבשורה התחתונה המערכת הזו מציעה חיסכון משמעותי של 15% בצריכת הדלק ויותר מכך בנסיעה עירונית, בזכות הסיוע של המנוע החשמלי.
עד להגעת המנוע החדש הדגם ישווק עם המנועים המוכרים: 1.2 טורבו בהספקים של 100 כ"ס או 130 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל בהספק של 130 כ"ס.
בתא הנוסעים נמצא כי פיג'ו החליפה את מוט ההילוכים האלקטרוני במתג קטן כמו בשאר דגמי החברה העדכניים וכעת כל הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכת מולטימדיה "10 עדכנית עם עדכוני OTA והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. ברמות הגימור הגבוהות יותר של הדגם נמצא לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגת 3D, משטח טעינה אלחוטי 15W במקום 5W בדגם היוצא, תוספת של שקעי USB, מצלמות חדשות באיכות גבוהה יותר עם תצוגת 360 מעלות ועוד.
רוכשי הדגם החשמלי באירופה ייהנו משירות Easy-Charge המאפשר להטעין את הרכב במאות אלפי עמדות טעינה בצורה פשוטה וקלה ובאמצעות אפליקציית השליטה מרחוק MyPeugeot הם גם יוכלו לתכנן את הנסיעה דרך עמדות טעינה שבדרך בהתאם למצב הסוללה ומסלול הנסיעה.