עם נפח של 602 ליטר, יונדאי i30 סטיישן החדשה מוכנה להתחרות בגולף וריאנט.
לאחר שרמזה בשבוע שעבר על הדגם, יונדאי חושפת כעת את ה-i30CW סטיישן החדשה, אותה היא תציג בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה בתחילת החודש הבא.
לעומת ה-i30 האצ'בק החדשה, שנחשפה כבר בשנה שעברה, דגם הסטיישן ארוך יותר ב-245 מ"מ (4,585 מ"מ) אך בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי על 2650 מ"מ. תוספת של 100 מ"מ לאורך לעומת ה-i30cw היוצאת, אפשרה ליונדאי להגדיל את נפח תא המטען לכדי 602 ליטר שהם 74 ליטר יותר מדגם הסטיישן היוצא, 207 ליטר יותר מדגם ההאצ'בק החדש, ורק 3 ליטר פחות מהגולף וריאנט. קיפול המושבים מאפשר לקבל נפח הטענה של 1650 ליטר, בדומה לדגם היוצא.
היצע המנועים ב-i30cw סטיישן החדשה זהה להיצע המוכר מדגם החמש דלתות: 1.0 ליטר טורבו עם 120 כ"ס ו-17.3 קג"מ, 1.4 טורבו עם 140 כ"ס ו-22.7 קג"מ ומנוע טורבו דיזל בנפח של 1.6 ליטר המוצע בשלושה הספקים של 95-136 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים.
כמו ב-i30 האצ'בק החדשה, גם בדגם הסטיישן נוכל לפגוש מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כגון בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ועוד.