הואנטג' החדשה נוחתת בישראל עם עיצוב חדש ומלהיב, חיבלת טיפולים לחמש שנים, ומנוע בהספק של 510 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 של 3.6 שניות.
כשנה לאחר שהוצגה לראשונה, 'אוטו ארט', יבואנית אסטון מרטין בישראל, משיקה את הואנטג' 2018 החדשה, המכונית הנמכרת ביותר של אסטון מרטין והדגם החשוב ביותר של המותג בעשורים האחרונים, דגם המסמל את המאה השנייה של המותג, עם שפת עיצוב חדשה ומודרנית, פלטפורמה חדשה, מנועי AMG חדשים ועוד. הואנטג' החדשה תשווק בישראל במחיר של 1,490,000 שקל ולראשונה, מחיר הכולל חבילת שרות וטיפלים ל-5 שנים.
הואנטג' החדשה עושה שימוש במנוע 4.0 ליטר בי-טורבו של מרצדס AMG, כאן בהספק מרבי של 510 כ"ס ומומנט מרבי של 69.8 קג"מ בין 2,000-5,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' של ZF המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית E-Diff. לפי אסטון מרטין, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ולמהירות מרבית של 314 קמ"ש. צריכת הדלק חסכונית מהדגם היוצא ועומדת על 9.5 ק"מ לליטר.
דיפרנציאל E-Diff משולב במערכת בקרת היציבות כך שהוא מגיב לא רק לשינויים ברמת האחיזה בגלגלים אלא גם לשינויים בכוחות הפועלים על הרכב (לתאוצה בציר הסבסוב בעיקר) ומסוגל להגיב לשינויים במהירות רבה (מאית השנייה). בכל פינות הרכב נמצא חישוקי "20 עם צמיגי Pirelli P Zero 255/40/20 מלפנים ו-295/35/20 מאחור ובולמים אדפטיביים עם שלוש דרגות כיול. לדגם אורך של 4,465 מ"מ, רוחב של 1,942 מ"מ, גובה של 1,273 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,704 מ"מ. משקל הדגם עומד על 1,530 ק"ג, נמוך משמעותית מהדגם היוצא, וחלוקת המשקל לפנים/אחור אידיאלית ועומדת על 50/50.
הדגם מבוסס על פלטפורמת האלומיניום החדשה של אסטון מרטין, בדומה לזו של ה-DB11 החדשה אך עם לא פחות מ-70% שינויים שנעשו בפלטפורמה בכדי להתאימה במיוחד לואנטג'. הדגם מצויד במערכת ניטור לשטחים מתים אך כמקובל בסגמנט, צויד במערכת התרעה בהתקנה מקומית (כן, גם פרארי בישראל מחויבת כיום במערכת מובילאיי).
היבואן בישראל תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי רשת אוטו דיל, מסרו כי: "מדובר בדגם שכל כולו פיתוח של המנכ"ל ד"ר אנדי פלאמר, מכונית ספורט אמיתית, המהווה את המשך הדור הבא של אסטון מרטין, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אסטרטגית, הממשיך לשחרר דגם חדש בכל שנה".